Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Puma AG (PUM), výrobce sportovního oblečení a sponzor fotbalových mistrů světa z Itálie, uvedl, že jeho tržby z fotbalového oblečení mohou růst minimálně o 40%, právě díky skončenému mistrovství světa. Podle CEO Pumy Jochen Zeitze tvoří tržby z fotbalu více než 10% celkových tržeb společnosti. Akcie Pumy aktuálně ztracejí 0,37% na 298,30EUR/a.
Poslední zprávy
- Eurozóna: Obchodní bilance v květnu v přebytku 16,2 mld. EUR při očekávání 14 mld. EUR
16.07. 12:24 Fio - Vývoj cen komodit: Kukuřice (+1,19 %), měď (-0,96 %)
16.07. 10:30 Fio - Vývoj měnových párů: EUR/CZK 24,64
16.07. 10:29 Fio - Pražská burza v úvodu osciluje lehce pod nulou
16.07. 09:44 Fio - Frankfurtská burza v úvodu oslabuje, nedaří se automobilkám po varování ohledně zisku od Renaultu
16.07. 09:38 Fio