Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Puma AG (PUM), výrobce sportovního oblečení a sponzor fotbalových mistrů světa z Itálie, uvedl, že jeho tržby z fotbalového oblečení mohou růst minimálně o 40%, právě díky skončenému mistrovství světa. Podle CEO Pumy Jochen Zeitze tvoří tržby z fotbalu více než 10% celkových tržeb společnosti. Akcie Pumy aktuálně ztracejí 0,37% na 298,30EUR/a.
Poslední zprávy
- USA: Index importních cen v červnu meziročně klesl o 0,2 % při očekávání růstu o 0,4 %
17.07. 14:35 Fio - USA: Maloobchodní tržby v červnu dle předběžných dat meziměsíčně vzrostly o 0,6 %
17.07. 14:32 Fio - ČEZ podepsal s Rolls-Royce SMR dohodu o přípravných pracích na zavedení SMR v ČR
17.07. 13:38 Fio - Vývoj cen komodit: Zlato (-0,81 %), pšenice (-0,74 %), zemní plyn (+0,54 %)
17.07. 13:32 Fio - Vývoj měnových párů: Dolar posiluje vůči koruně o 0,64 % na USD/CZK 21,28
17.07. 13:31 Fio