Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Puma AG (PUM), výrobce sportovního oblečení a sponzor fotbalových mistrů světa z Itálie, uvedl, že jeho tržby z fotbalového oblečení mohou růst minimálně o 40%, právě díky skončenému mistrovství světa. Podle CEO Pumy Jochen Zeitze tvoří tržby z fotbalu více než 10% celkových tržeb společnosti. Akcie Pumy aktuálně ztracejí 0,37% na 298,30EUR/a.
Poslední zprávy
- M2C získala kontrakt na správu 298 objektů skupiny LKQ v západní Evropě
18.07. 08:55 Fio - Asijské akcie dnes smíšeně, v Japonsku byl reportován CPI a TSMC dále posiluje
18.07. 08:43 Fio - Evropské futures kontrakty mírně rostou
18.07. 08:32 Fio - Německo: Index PPI v červnu meziročně poklesl o 1,3 % v souladu s očekáváním
18.07. 08:22 Fio - Očekávané události: PPI (Německo), běžný účet ECB (eurozóna)
18.07. 08:02 Fio