Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Puma AG (PUM), výrobce sportovního oblečení a sponzor fotbalových mistrů světa z Itálie, uvedl, že jeho tržby z fotbalového oblečení mohou růst minimálně o 40%, právě díky skončenému mistrovství světa. Podle CEO Pumy Jochen Zeitze tvoří tržby z fotbalu více než 10% celkových tržeb společnosti. Akcie Pumy aktuálně ztracejí 0,37% na 298,30EUR/a.
Poslední zprávy
- Japonské tituly odepisovaly, vývoj HDP v Jižní Koreji a Austrálii
05.06. 08:56 Fio - Evropské futures v zeleném
05.06. 08:44 Fio - Očekávané události: maloobchodní tržby (ČR), index nákupních manažerů (Německo, eurozóna, USA)
05.06. 08:43 Fio - Kladný závěr v zámoří
04.06. 23:20 Fio - Německá burza zakončuje obchodování v červeném
04.06. 17:56 Fio