Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Puma AG (PUM), výrobce sportovního oblečení a sponzor fotbalových mistrů světa z Itálie, uvedl, že jeho tržby z fotbalového oblečení mohou růst minimálně o 40%, právě díky skončenému mistrovství světa. Podle CEO Pumy Jochen Zeitze tvoří tržby z fotbalu více než 10% celkových tržeb společnosti. Akcie Pumy aktuálně ztracejí 0,37% na 298,30EUR/a.
Poslední zprávy
- Německá burza uzavřela v mírném poklesu
13.05. 17:56 Fio - Makroekonomický výhled na tento týden: Inflační data v ČR, Německu, USA a eurozóně
13.05. 16:54 Fio - Wall Street v úvodu mírně roste, Incyte +8,8 % po oznámení programu zpětného odkupu
13.05. 16:16 Fio - Zámořské futures v zeleném
13.05. 15:17 Fio - J&T Banka oznámila záměr zesplatnění emisí J&T Banka 10 % PERP a J&T BK III 9 % PERP
13.05. 15:11 Fio