Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Puma AG (PUM), výrobce sportovního oblečení a sponzor fotbalových mistrů světa z Itálie, uvedl, že jeho tržby z fotbalového oblečení mohou růst minimálně o 40%, právě díky skončenému mistrovství světa. Podle CEO Pumy Jochen Zeitze tvoří tržby z fotbalu více než 10% celkových tržeb společnosti. Akcie Pumy aktuálně ztracejí 0,37% na 298,30EUR/a.
Poslední zprávy
- Eurozóna: Maloobchodní tržby v dubnu meziměsíčně poklesly o 0,5 % při očekávání poklesu o 0,3 %
06.06. 11:02 Fio - Vývoj měnových párů: PLN/CZK 5,7274
06.06. 10:33 Fio - Vývoj cen komodit: Stříbro (+1,12 %), kukuřice (+0,91 %)
06.06. 10:32 Fio - Německá burza otevírá v zeleném, SAP kupuje softwarovou společnost WalkMe
06.06. 09:42 Fio - Pražská burza otevírá růstově, včera skončil START DAY pražské burzy
06.06. 09:36 Fio