Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Puma AG (PUM), výrobce sportovního oblečení a sponzor fotbalových mistrů světa z Itálie, uvedl, že jeho tržby z fotbalového oblečení mohou růst minimálně o 40%, právě díky skončenému mistrovství světa. Podle CEO Pumy Jochen Zeitze tvoří tržby z fotbalu více než 10% celkových tržeb společnosti. Akcie Pumy aktuálně ztracejí 0,37% na 298,30EUR/a.
Poslední zprávy
- USA uzavírají obchodování se ziskem
24.05. 22:04 Fio - Americké indexy v kladném teritoriu
24.05. 19:06 Fio - DAX zakončuje páteční seanci s kosmetickým ziskem, dařilo se Siemens Energy
24.05. 18:03 Fio - ČEZ: Soud v Petrohradu vyhověl Gazpromu, ČEZu bylo zakázáno pokračovat v arbitráži
24.05. 16:51 Fio - USA: Index spotřebitelské důvěry University of Michigan v květnu dle konečných dat na 69,1 b.
24.05. 16:09 Fio