Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Puma AG (PUM), výrobce sportovního oblečení a sponzor fotbalových mistrů světa z Itálie, uvedl, že jeho tržby z fotbalového oblečení mohou růst minimálně o 40%, právě díky skončenému mistrovství světa. Podle CEO Pumy Jochen Zeitze tvoří tržby z fotbalu více než 10% celkových tržeb společnosti. Akcie Pumy aktuálně ztracejí 0,37% na 298,30EUR/a.
Poslední zprávy
- Vývoj cen komodit: Stříbro (-3,1 %), zemní plyn (-1,57 %) a měď (-1,41 %)
23.05. 10:41 Fio - Vývoj měnových párů
23.05. 10:40 Fio - ČEZ představil pozvánku na valnou hromadu
23.05. 10:27 Fio - Německo: Index PMI ve výrobě v květnu dle předběžných dat na 45,4 b. při očekávání 43,5 b.
23.05. 09:42 Fio - Pražská burza otevírá ve ztrátě, Colt CZ Group po výsledcích
23.05. 09:36 Fio