Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Puma AG (PUM), výrobce sportovního oblečení a sponzor fotbalových mistrů světa z Itálie, uvedl, že jeho tržby z fotbalového oblečení mohou růst minimálně o 40%, právě díky skončenému mistrovství světa. Podle CEO Pumy Jochen Zeitze tvoří tržby z fotbalu více než 10% celkových tržeb společnosti. Akcie Pumy aktuálně ztracejí 0,37% na 298,30EUR/a.
Poslední zprávy
- USA: Spotřebitelská důvěra dle Michigan v červnu předběžně klesla na 65,6 b., čekalo se 69,1 b.
14.06. 16:08 Fio - USA: Index importních cen v květnu meziměsíčně klesnul o 0,4 % při očekávání 0,1% poklesu
14.06. 16:04 Fio - Eurozóna: Obchodní bilance po sezónním očištění na 19,4 mld. EUR při očekávání 17,5 mld. EUR
14.06. 16:01 Fio - Americké futures v záporu, kontrakt na S&P 500 odepisuje 0,4 %
14.06. 14:42 Fio - Vývoj cen komodit: Zlato (+1,2 %), stříbro (+0,9 %), pšenice (-0,7 %)
14.06. 12:58 Fio