Kvůli vyšším nákladům na reklamu Pumě klesl zisk
Zisk společnosti Puma AG za druhý kvartál utrpěl propad o 15%, když německá společnost utratila více peněz na reklamách a výzkumu. Čistý zisk se propadl na 50,1 mil. EUR (3,03 EUR na akcii) z 58,9 mil EUR o rok dříve. Puma potvrdila, že v tomto roce předpokládá pokles zisku kvůli nákladům spojených s investicemi do své obchodní značky. Firma sponzorovala pět afrických týmů, které se kvalifikovaly na mistrovství světa a samotný turnaj firmě přispěl 38% z kvartálních výnosů. Akcie Pumy na to dnes reagovaly poklesem o 1,9% na 279,69 EUR za akcii a za tento rok akcie vynesly 13%.
Poslední zprávy
- Zámořské akcie před zítřejším FEDem oslabily
29.07. 22:06 Fio - Frankfurtská burza uzavřela úterní seanci růstem, Deutsche Post hrozí pokuta za „greenwashing“
29.07. 18:29 Fio - USA: Spotřebitelská důvěra podle Conference Board v červenci na 97,2 b. při očekávání 96 b.
29.07. 16:29 Fio - USA: Nové pracovní pozice dle JOLTs v červnu na 7437 tis. při očekávání 7525 tis.
29.07. 16:27 Fio - USA: Index cen domů dle FHFA v květnu meziměsíčně klesl o 0,2 % podle očekávání
29.07. 16:26 Fio