Kvůli vyšším nákladům na reklamu Pumě klesl zisk
Zisk společnosti Puma AG za druhý kvartál utrpěl propad o 15%, když německá společnost utratila více peněz na reklamách a výzkumu. Čistý zisk se propadl na 50,1 mil. EUR (3,03 EUR na akcii) z 58,9 mil EUR o rok dříve. Puma potvrdila, že v tomto roce předpokládá pokles zisku kvůli nákladům spojených s investicemi do své obchodní značky. Firma sponzorovala pět afrických týmů, které se kvalifikovaly na mistrovství světa a samotný turnaj firmě přispěl 38% z kvartálních výnosů. Akcie Pumy na to dnes reagovaly poklesem o 1,9% na 279,69 EUR za akcii a za tento rok akcie vynesly 13%.
Poslední zprávy
- Makroekonomický výhled na tento týden: CPI (ČR), index PMI (Německo, eurozóna)
06.05. 14:07 Fio - Představenstvo Prabos svolává valnou hromadu a navrhuje vyplatit dividendu 3,4 Kč na akcii
06.05. 13:03 Fio - Eurozóna: Index PPI v březnu meziročně poklesl o 7,8 % při očekávání poklesu o 7,7 %
06.05. 12:26 Fio - David Pavlík se stane novým technologickým ředitelem Rohlíku
06.05. 12:06 Fio - Vývoj cen komodit: Stříbro (+2,49 %), pšenice (-1,89 %), měď (+1,21 %), ropa (+1,09 %)
06.05. 10:44 Fio