Kvůli vyšším nákladům na reklamu Pumě klesl zisk
Zisk společnosti Puma AG za druhý kvartál utrpěl propad o 15%, když německá společnost utratila více peněz na reklamách a výzkumu. Čistý zisk se propadl na 50,1 mil. EUR (3,03 EUR na akcii) z 58,9 mil EUR o rok dříve. Puma potvrdila, že v tomto roce předpokládá pokles zisku kvůli nákladům spojených s investicemi do své obchodní značky. Firma sponzorovala pět afrických týmů, které se kvalifikovaly na mistrovství světa a samotný turnaj firmě přispěl 38% z kvartálních výnosů. Akcie Pumy na to dnes reagovaly poklesem o 1,9% na 279,69 EUR za akcii a za tento rok akcie vynesly 13%.
Poslední zprávy
- ČR: Devizové rezervy v březnu na hodnotě 146,3 mld. USD
07.05. 10:10 Fio - Index DAX v zeleném, posiluje po výsledcích Infineon Technologiees
07.05. 09:49 Fio - Pražská burza otevírá růstově, Philip Morris ČR dnes na BCPP naposledy s dividendou
07.05. 09:36 Fio - ČR: Obchodní bilance v národním pojetí v březnu s přebytkem 39,3 mld. Kč při očekávání 17,0 mld. Kč
07.05. 09:18 Fio - ČR: Průmyslová výroba v březnu meziročně poklesla o 11,1 %
07.05. 09:18 Fio