Kvůli vyšším nákladům na reklamu Pumě klesl zisk
Zisk společnosti Puma AG za druhý kvartál utrpěl propad o 15%, když německá společnost utratila více peněz na reklamách a výzkumu. Čistý zisk se propadl na 50,1 mil. EUR (3,03 EUR na akcii) z 58,9 mil EUR o rok dříve. Puma potvrdila, že v tomto roce předpokládá pokles zisku kvůli nákladům spojených s investicemi do své obchodní značky. Firma sponzorovala pět afrických týmů, které se kvalifikovaly na mistrovství světa a samotný turnaj firmě přispěl 38% z kvartálních výnosů. Akcie Pumy na to dnes reagovaly poklesem o 1,9% na 279,69 EUR za akcii a za tento rok akcie vynesly 13%.
Poslední zprávy
- Americké futures kontrakty nepatrně posilují
30.07. 14:52 Fio - USA: HDP ve 2Q dle předběžných dat mezikvartálně vzrostl o 3 % při očekávání růstu o 2,6 %
30.07. 14:47 Fio - USA: Změna zaměstnanosti ADP v červenci na 104 tisících při očekávání 76 tisíc
30.07. 14:43 Fio - Kyberbezpečnostní společnost Palo Alto Networks převezme CyberArk za zhruba 25 mld. USD
30.07. 14:34 Fio - Vývoj cen komodit: Ropa (-0,78 %), stříbro (-0,64 %)
30.07. 13:43 Fio