Kvůli vyšším nákladům na reklamu Pumě klesl zisk
Zisk společnosti Puma AG za druhý kvartál utrpěl propad o 15%, když německá společnost utratila více peněz na reklamách a výzkumu. Čistý zisk se propadl na 50,1 mil. EUR (3,03 EUR na akcii) z 58,9 mil EUR o rok dříve. Puma potvrdila, že v tomto roce předpokládá pokles zisku kvůli nákladům spojených s investicemi do své obchodní značky. Firma sponzorovala pět afrických týmů, které se kvalifikovaly na mistrovství světa a samotný turnaj firmě přispěl 38% z kvartálních výnosů. Akcie Pumy na to dnes reagovaly poklesem o 1,9% na 279,69 EUR za akcii a za tento rok akcie vynesly 13%.
Poslední zprávy
- USA: Počet nově vydaných stavebních povolení v červnu dle konečných dat poklesl na 1393 tis.
24.07. 13:53 Fio - Vývoj cen komodit: Měď (+1,24 %), ropa (+0,75 %) a zemní plyn (+0,74 %)
24.07. 10:33 Fio - Vývoj měnových párů: USD/CZK 20,87
24.07. 10:32 Fio - Eurozóna: Index PMI ve službách dosáhl v červenci dle předběžných dat 51,2 b. při očekávání 50,6 b.
24.07. 10:11 Fio - Německo: Index PMI ve výrobě v červenci dle předběžných dat na 49,2 b. při očekávání 49,5 b.
24.07. 09:43 Fio