Kvůli vyšším nákladům na reklamu Pumě klesl zisk
Zisk společnosti Puma AG za druhý kvartál utrpěl propad o 15%, když německá společnost utratila více peněz na reklamách a výzkumu. Čistý zisk se propadl na 50,1 mil. EUR (3,03 EUR na akcii) z 58,9 mil EUR o rok dříve. Puma potvrdila, že v tomto roce předpokládá pokles zisku kvůli nákladům spojených s investicemi do své obchodní značky. Firma sponzorovala pět afrických týmů, které se kvalifikovaly na mistrovství světa a samotný turnaj firmě přispěl 38% z kvartálních výnosů. Akcie Pumy na to dnes reagovaly poklesem o 1,9% na 279,69 EUR za akcii a za tento rok akcie vynesly 13%.
Poslední zprávy
- DAX posiluje, reportovaly BMW, Heidelberg Materials a Puma
31.07. 09:50 Fio - Pražská burza otevírá na červené nule, Komerční banka reportovala
31.07. 09:27 Fio - Asijsko-pacifický region uzavírá převážně v červeném, BOJ ponechala sazby na stávající úrovni
31.07. 09:05 Fio - Evropské futures kontrakty se obchodují v zeleném
31.07. 08:44 Fio - Očekávané události: CPI (Německo), deflátor výdajů na osobní spotřebu (USA)
31.07. 08:36 Fio