Kvůli vyšším nákladům na reklamu Pumě klesl zisk
Zisk společnosti Puma AG za druhý kvartál utrpěl propad o 15%, když německá společnost utratila více peněz na reklamách a výzkumu. Čistý zisk se propadl na 50,1 mil. EUR (3,03 EUR na akcii) z 58,9 mil EUR o rok dříve. Puma potvrdila, že v tomto roce předpokládá pokles zisku kvůli nákladům spojených s investicemi do své obchodní značky. Firma sponzorovala pět afrických týmů, které se kvalifikovaly na mistrovství světa a samotný turnaj firmě přispěl 38% z kvartálních výnosů. Akcie Pumy na to dnes reagovaly poklesem o 1,9% na 279,69 EUR za akcii a za tento rok akcie vynesly 13%.
Poslední zprávy
- Frankfurtská burza uzavírá týden výrazným poklesem, Daimler Truck zveřejnil výhled pod odhady
01.08. 18:26 Fio - USA: Index spotřebitelské důvěry University of Michigan v červenci podle konečných dat na 61,7 b.
01.08. 16:29 Fio - S&P 500 klesá o 1,6 %, reportovaly Apple, Amazon, Exxon mobil, Chevron, Coinbase a další
01.08. 16:29 Fio - USA: Stavební výdaje v červnu meziměsíčně klesly o 0,4 % při očekávání stagnace
01.08. 16:28 Fio - USA: ISM ve výrobě v červenci na 48 b. při očekávání 49,5 b.
01.08. 16:28 Fio