Kvůli vyšším nákladům na reklamu Pumě klesl zisk
Zisk společnosti Puma AG za druhý kvartál utrpěl propad o 15%, když německá společnost utratila více peněz na reklamách a výzkumu. Čistý zisk se propadl na 50,1 mil. EUR (3,03 EUR na akcii) z 58,9 mil EUR o rok dříve. Puma potvrdila, že v tomto roce předpokládá pokles zisku kvůli nákladům spojených s investicemi do své obchodní značky. Firma sponzorovala pět afrických týmů, které se kvalifikovaly na mistrovství světa a samotný turnaj firmě přispěl 38% z kvartálních výnosů. Akcie Pumy na to dnes reagovaly poklesem o 1,9% na 279,69 EUR za akcii a za tento rok akcie vynesly 13%.
Poslední zprávy
- Širší index S&P 500 uzavírá středeční seanci růstem o 0,78%.
23.07. 22:16 Fio - DAX uzavírá růstem, dařilo se automobilkám na pozadí obchodní dohody Japonska s USA
23.07. 17:58 Fio - Index Dow Jones se pohybuje v zelených úrovních.
23.07. 17:50 Fio - Americké indexy se obchodují smíšeně, výsledková sezóna pokračuje v plném proudu
23.07. 16:42 Fio - Eurozóna: Spotřebitelská důvěra v červenci dle předběžných dat na -14,7 b. při očekávání -15,0 b.
23.07. 16:41 Fio