Kvůli vyšším nákladům na reklamu Pumě klesl zisk
Zisk společnosti Puma AG za druhý kvartál utrpěl propad o 15%, když německá společnost utratila více peněz na reklamách a výzkumu. Čistý zisk se propadl na 50,1 mil. EUR (3,03 EUR na akcii) z 58,9 mil EUR o rok dříve. Puma potvrdila, že v tomto roce předpokládá pokles zisku kvůli nákladům spojených s investicemi do své obchodní značky. Firma sponzorovala pět afrických týmů, které se kvalifikovaly na mistrovství světa a samotný turnaj firmě přispěl 38% z kvartálních výnosů. Akcie Pumy na to dnes reagovaly poklesem o 1,9% na 279,69 EUR za akcii a za tento rok akcie vynesly 13%.
Poslední zprávy
- USA: Index nákladů práce ve 2Q vzrostl o 0,9 % při očekávání růstu o 0,8 %
31.07. 15:12 Fio - USA: Nové žádosti o podporu v nezaměstnanosti k 26. červenci dosáhly 218 tis. při očekávání 223 tis.
31.07. 15:09 Fio - USA: Deflátor výdajů na osobní spotřebu v červnu meziročně vzrostl o 2,6 % při očekávání 2,5 %
31.07. 15:03 Fio - USA: Osobní příjem v červnu vzrostl o 0,3 % při očekávání růstu o 0,2 %
31.07. 15:01 Fio - Americké futures kontrakty posilují a indikují open v kladném teritoriu
31.07. 14:52 Fio