Kvůli vyšším nákladům na reklamu Pumě klesl zisk
Zisk společnosti Puma AG za druhý kvartál utrpěl propad o 15%, když německá společnost utratila více peněz na reklamách a výzkumu. Čistý zisk se propadl na 50,1 mil. EUR (3,03 EUR na akcii) z 58,9 mil EUR o rok dříve. Puma potvrdila, že v tomto roce předpokládá pokles zisku kvůli nákladům spojených s investicemi do své obchodní značky. Firma sponzorovala pět afrických týmů, které se kvalifikovaly na mistrovství světa a samotný turnaj firmě přispěl 38% z kvartálních výnosů. Akcie Pumy na to dnes reagovaly poklesem o 1,9% na 279,69 EUR za akcii a za tento rok akcie vynesly 13%.
Poslední zprávy
- Vývoj cen komodit: Měď (+0,73 %), pšenice (-0,62 %)
01.08. 11:22 Fio - Eurozóna: CPI v červenci dle předběžných dat meziročně vzrostl o 2,0 % při očekávání růstu o 1,9 %
01.08. 11:08 Fio - Vývoj měnových párů: EUR/CZK 24,55
01.08. 11:04 Fio - Index DAX oslabuje, výsledky hospodaření oznámil Daimler Truck a Bayer zvýšil výhled
01.08. 10:06 Fio - Eurozóna: Index nákupních manažerů PMI ve výrobě v červenci dle konečných dat na 49,8 b.
01.08. 10:02 Fio