Kvůli vyšším nákladům na reklamu Pumě klesl zisk
Zisk společnosti Puma AG za druhý kvartál utrpěl propad o 15%, když německá společnost utratila více peněz na reklamách a výzkumu. Čistý zisk se propadl na 50,1 mil. EUR (3,03 EUR na akcii) z 58,9 mil EUR o rok dříve. Puma potvrdila, že v tomto roce předpokládá pokles zisku kvůli nákladům spojených s investicemi do své obchodní značky. Firma sponzorovala pět afrických týmů, které se kvalifikovaly na mistrovství světa a samotný turnaj firmě přispěl 38% z kvartálních výnosů. Akcie Pumy na to dnes reagovaly poklesem o 1,9% na 279,69 EUR za akcii a za tento rok akcie vynesly 13%.
Poslední zprávy
- Novo Nordisk snížilo roční výhled a oznámilo nového generálního ředitele
29.07. 15:28 Fio - USA: Velkoobchodní zásoby v červnu dle předběžných dat vzrostly o 0,2 %
29.07. 14:56 Fio - Americké futures kontrakty mírně posilují
29.07. 14:50 Fio - Vývoj cen komodit: Zemní plyn (+2,25 %), pšenice (-1,3 %)
29.07. 13:38 Fio - Vývoj měnových párů: EUR/CZK 24,6
29.07. 13:37 Fio