Kvůli vyšším nákladům na reklamu Pumě klesl zisk
Zisk společnosti Puma AG za druhý kvartál utrpěl propad o 15%, když německá společnost utratila více peněz na reklamách a výzkumu. Čistý zisk se propadl na 50,1 mil. EUR (3,03 EUR na akcii) z 58,9 mil EUR o rok dříve. Puma potvrdila, že v tomto roce předpokládá pokles zisku kvůli nákladům spojených s investicemi do své obchodní značky. Firma sponzorovala pět afrických týmů, které se kvalifikovaly na mistrovství světa a samotný turnaj firmě přispěl 38% z kvartálních výnosů. Akcie Pumy na to dnes reagovaly poklesem o 1,9% na 279,69 EUR za akcii a za tento rok akcie vynesly 13%.
Poslední zprávy
- Zámořské futures v kosmetické ztrátě
09.05. 15:01 Fio - USA: Nové žádosti o podporu v nezaměstnanosti k 4. květnu vzrostly na 231 tis. při očekávání 208 tis
09.05. 14:54 Fio - Vývoj cen komodit: Pšenice (+1,58 %), stříbro (+1,12 %)
09.05. 13:34 Fio - Vývoj měnových párů: GBP/CZK 28,92
09.05. 13:34 Fio - Vývoj cen komodit: Pšenice (+1,66 %), stříbro (+1,03 %)
09.05. 10:36 Fio