Kvůli vyšším nákladům na reklamu Pumě klesl zisk
Zisk společnosti Puma AG za druhý kvartál utrpěl propad o 15%, když německá společnost utratila více peněz na reklamách a výzkumu. Čistý zisk se propadl na 50,1 mil. EUR (3,03 EUR na akcii) z 58,9 mil EUR o rok dříve. Puma potvrdila, že v tomto roce předpokládá pokles zisku kvůli nákladům spojených s investicemi do své obchodní značky. Firma sponzorovala pět afrických týmů, které se kvalifikovaly na mistrovství světa a samotný turnaj firmě přispěl 38% z kvartálních výnosů. Akcie Pumy na to dnes reagovaly poklesem o 1,9% na 279,69 EUR za akcii a za tento rok akcie vynesly 13%.
Poslední zprávy
- ČR: Maloobchodní tržby bez automobilů v březnu meziročně vzrostly o 6,1 %, čekal se růst o 2,8 %
09.05. 09:10 Fio - Asijské akcie obnovily růstovou seanci
09.05. 08:57 Fio - CTP: Oddo BHF zvyšuje cílovou cenu akcií na 21 EUR při stálém doporučení “outperform“
09.05. 08:46 Fio - Numis přestal pokrývat akcie Eurowag
09.05. 08:44 Fio - Evropské futures mírně v záporu
09.05. 08:39 Fio