Kvůli vyšším nákladům na reklamu Pumě klesl zisk
Zisk společnosti Puma AG za druhý kvartál utrpěl propad o 15%, když německá společnost utratila více peněz na reklamách a výzkumu. Čistý zisk se propadl na 50,1 mil. EUR (3,03 EUR na akcii) z 58,9 mil EUR o rok dříve. Puma potvrdila, že v tomto roce předpokládá pokles zisku kvůli nákladům spojených s investicemi do své obchodní značky. Firma sponzorovala pět afrických týmů, které se kvalifikovaly na mistrovství světa a samotný turnaj firmě přispěl 38% z kvartálních výnosů. Akcie Pumy na to dnes reagovaly poklesem o 1,9% na 279,69 EUR za akcii a za tento rok akcie vynesly 13%.
Poslední zprávy
- Německo: Podnikové objednávky v březnu meziročně poklesly o 1,9 % při očekávání poklesu o 0,7 %
07.05. 08:05 Fio - Očekávané události: Devizové rezervy (ČR), dovoz a vývoz (Německo), maloobchodní tržby (eurozóna)
07.05. 08:02 Fio - Americké akcie zahájily týden růstem
06.05. 22:07 Fio - Německá burza se v úvodu týdne zelenala, DHL a RWE před zítřejšími výsledky odepisovaly
06.05. 18:13 Fio - Alza se připravuje na vstup do lékárenského odvětví
06.05. 17:41 Fio