Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- Pozitivní závěr v zámoří
17.10. 22:42 Fio - DAX zakončil seanci poklesem, Continental pozitivně překvapil předběžnými výsledky za 3Q
17.10. 18:23 Fio - Wall Street otevírá páteční obchodování mírně v plusu
17.10. 16:09 Fio - Americké futures kontrakty ve smíšených hodnotách
17.10. 14:59 Fio - Vývoj měnových párů: USD/CZK 20,8
17.10. 13:45 Fio