Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- Eurozóna: Průmyslová výroba v červenci meziročně vzrostla dle očekávání o 1,8 %
16.09. 11:16 Fio - Eurozóna: Index očekávání dle průzkumu ZEW dosáhl v září 26,1 b.
16.09. 11:14 Fio - Německo: Index očekávání dle průzkumu ZEW dosáhl v září 37,3 b. při očekávání 25,0 b.
16.09. 11:10 Fio - Vývoj měnových párů: EUR/CZK 24,3
16.09. 10:30 Fio - Vývoj cen komodit: Stříbro (+0,55 %), měď (-0,54 %) a pšenice (+0,43 %)
16.09. 10:29 Fio