Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- Frankfurtská burza uprostřed týdne mírně oslabila, Bayer prodlužil smlouvu se CEO až do roku 2029
16.07. 18:21 Fio - Index Dow Jones se pohybuje v červených úrovních.
16.07. 17:48 Fio - USA: Zásoby surové ropy podle EIA k 11. červenci poklesly o 3859 tis. barelů
16.07. 17:15 Fio - Komerční banka oznámila ukončení výkonu funkce předsedkyně a členky dozorčí rady
16.07. 17:09 Fio - Americký trh otevřel bez výraznějšího pohybu, reportovaly Johnson & Johnson, Bank of America a další
16.07. 16:54 Fio