Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- Zámořské indexy uzavřely s výraznějšími ztrátami
31.10. 21:36 Fio - Erste Bank: Barclays zvyšuje cílovou cenu z 51 EUR na 53 EUR při stálém doporučení "equalweight"
31.10. 18:21 Fio - Erste Bank: Deutsche Bank potvrzuje nákupní doporučení a zvyšuje cílovou cenu na 58 EUR
31.10. 18:19 Fio - Frankfurt dnes oslabil, pokles zmírňovaly tituly zdravotní péče
31.10. 18:10 Fio - USA: Zásoby plynu podle EIA k 25. říjnu vzrostly o 78 mld. kubických stop při očekávání 81 mld.
31.10. 15:31 Fio