Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- USA uzavírá v drobném zisku
14.07. 22:07 Fio - Americké indexy mírně posilují
14.07. 19:14 Fio - Frankfurtská burza dnes ztrácela, akciím Zalando byla snížena cílová cena
14.07. 18:19 Fio - S&P 500 v úvodu obchodování oslabuje, výsledky za 2Q reportoval Fastenal
14.07. 16:13 Fio - Americké futures kontrakty mírně oslabují
14.07. 14:50 Fio