Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- Frankfurtská burza uzavřela čtvrtek růstem, reportovala Deutsche Bank a MTU Aero Engines
24.07. 18:02 Fio - USA: Index výrobní aktivity kansaského Fedu v červenci na 1,0 b.
24.07. 17:04 Fio - Americké indexy se v úvodu seance obchodují smíšeně, výsledková sezóna je v plném proudu
24.07. 16:34 Fio - USA: Zásoby plynu podle EIA k 18. červenci vzrostly o 23 mld. kubických stop při očekávání 27 mld.
24.07. 16:31 Fio - USA: Prodeje nových domů v červnu meziměsíčně vzrostly o 0,6 % při očekávání růstu o 4,3 %
24.07. 16:20 Fio