Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- Širší index S&P 500 uzavírá páteční seanci posílením o 0,4%.
25.07. 22:18 Fio - Index DAX na konci týdne zavírá se ztrátou
25.07. 17:59 Fio - Index Dow Jones se drží v zelených úrovních.
25.07. 17:45 Fio - WAG: Citi zvýšila cílovou cenu na 1,02 GBP a ponechala doporučení na stupni „buy“
25.07. 16:54 Fio - Americké futures kontrakty se obchodují smíšeně
25.07. 14:47 Fio