Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- Americké futures kontrakty se obchodují smíšeně
24.07. 14:56 Fio - USA: Nové žádosti o podporu v nezaměstnanosti k 19. červenci dosáhly 217 tis. při očekávání 226 tis.
24.07. 14:41 Fio - USA: Index aktivity Chicago Fed v červnu na -0,10 b. při očekávání -0,15 b.
24.07. 14:38 Fio - Vývoj cen komodit: Zemní plyn (+2,12 %), zlato (-0,93 %) a měď (+0,92 %)
24.07. 14:31 Fio - Vývoj měnových párů: EUR/CZK 24,55
24.07. 14:30 Fio