Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- Asijské akcie oslabují, japonské automobilky odmazávají zisky
25.07. 08:50 Fio - Evropské futures kontrakty mírně oslabují
25.07. 08:34 Fio - Očekávané události: Index IFO podnikatelského klimatu (Německo), peněžní zásoba M3 (eurozóna)
25.07. 07:57 Fio - Frankfurtská burza uzavřela čtvrtek růstem, reportovala Deutsche Bank a MTU Aero Engines
24.07. 18:02 Fio - USA: Index výrobní aktivity kansaského Fedu v červenci na 1,0 b.
24.07. 17:04 Fio