Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- S&P 500 na novém maximum technologie ztratily.
22.07. 22:21 Fio - Americké akcie obchodují smíšeně
22.07. 18:44 Fio - Frankfurtská burza zakončila úterní seanci poklesem, po výsledcích ztrácel Sartorius
22.07. 18:12 Fio - Americké akcie klesají, reportovaly Coca Cola, Philip Morris International, Danaher a další
22.07. 16:25 Fio - USA: Index výrobní aktivity richmondského Fedu v červenci na -20 b.
22.07. 16:07 Fio