Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- Novo Nordisk snížilo roční výhled a oznámilo nového generálního ředitele
29.07. 15:28 Fio - USA: Velkoobchodní zásoby v červnu dle předběžných dat vzrostly o 0,2 %
29.07. 14:56 Fio - Americké futures kontrakty mírně posilují
29.07. 14:50 Fio - Vývoj cen komodit: Zemní plyn (+2,25 %), pšenice (-1,3 %)
29.07. 13:38 Fio - Vývoj měnových párů: EUR/CZK 24,6
29.07. 13:37 Fio