Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- USA: Spotřebitelská důvěra podle Conference Board v červenci na 97,2 b. při očekávání 96 b.
29.07. 16:29 Fio - USA: Nové pracovní pozice dle JOLTs v červnu na 7437 tis. při očekávání 7525 tis.
29.07. 16:27 Fio - USA: Index cen domů dle FHFA v květnu meziměsíčně klesl o 0,2 % podle očekávání
29.07. 16:26 Fio - Americké indexy se v úvodu obchodují smíšeně v záplavě výsledkových reportů
29.07. 16:16 Fio - Novo Nordisk snížilo roční výhled a oznámilo nového generálního ředitele
29.07. 15:28 Fio