Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- Německá burza se v úvodu týdne zelenala, DHL a RWE před zítřejšími výsledky odepisovaly
06.05. 18:13 Fio - Alza se připravuje na vstup do lékárenského odvětví
06.05. 17:41 Fio - Wall Street v úvodu obchodování roste, akcie Tyson Foods po výsledcích odepisují více než 6 %
06.05. 16:24 Fio - Zámořské futures kontrakty indikují kladný open
06.05. 14:53 Fio - Vývoj měnových párů: USD/CZK 23,18
06.05. 14:30 Fio