Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- USA: Index předstihových ukazatelů v červnu klesl o 0,3 % v souladu s očekáváním
21.07. 16:01 Fio - Hlavní americké akciové indexy rostou do 0,5 %, výsledky zveřejnily Verizon a Domino’s Pizza
21.07. 15:45 Fio - Americké futures kontrakty indikují otevření v plusu
21.07. 14:53 Fio - Block nahradí v indexu S&P 500 společnost Hess
21.07. 13:45 Fio - Vývoj cen komodit: Zemní plyn -5,27 % na 3,377 USD za mbtu
21.07. 13:42 Fio