Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- Zámořské akcie v závěru týdne uzavřely smíšeně
18.07. 22:28 Fio - Index DAX v závěru týdne oslabuje
18.07. 18:01 Fio - USA: Index spotřebitelské důvěry University of Michigan v červenci podle předběžných dat na 61,8 b.
18.07. 16:03 Fio - S&P 500 v úvodu roste, reportovaly Netflix, American Express, 3M a další
18.07. 15:53 Fio - Americké futures kontrakty nepatrně posilují
18.07. 14:48 Fio