Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- Eurozóna: CPI v červnu dle konečných dat meziročně vzrostl o 2 % v souladu s očekáváním
17.07. 11:03 Fio - Vývoj cen komodit: Zemní plyn +0,82 % na 3,58 USD za mbtu
17.07. 10:33 Fio - Vývoj měnových párů: EUR/USD 1,1604
17.07. 10:33 Fio - Frankfurtská burza v úvodu roste
17.07. 09:39 Fio - Pražská burza v úvodu mírně posiluje
17.07. 09:26 Fio