Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- ČEZ: Vláda do konce srpna rozhodne o počtu stavěných jaderných bloků
12.06. 10:46 Fio - Vývoj cen komodit
12.06. 10:40 Fio - Vývoj měnových párů: USD/CZK 22,96
12.06. 10:39 Fio - Paramount odmítl údajně fúzi se Skydance
12.06. 09:53 Fio - Pražská burza otevírá růstově
12.06. 09:34 Fio