Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- Širší index S&P 500 uzavírá středeční seanci růstem o 1,17%.
15.05. 22:14 Fio - Německá burza ve středu posilovala
15.05. 18:15 Fio - Index Dow Jones se drží v zelených úrovních.
15.05. 18:05 Fio - USA: Zásoby surové ropy podle EIA k 10. květnu poklesly o 2500 tis. barelů
15.05. 16:58 Fio - Wall Street se po reportu americké inflace nachází v zeleném
15.05. 16:30 Fio