Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- Akcie na frankfurtské burze dnes oslabily
15.07. 18:00 Fio - Americké akcie rostou, reportovaly JPMorgan, Wells Fargo, Black Rock, State Street a další
15.07. 16:18 Fio - Futures amerických indexů smíšeně, Dow Jones kosmeticky oslabuje, Nasdaq 100 futures +0,73 %
15.07. 15:13 Fio - USA: Index CPI v červnu meziročně vzrostl o 2,7 % při očekávání růstu o 2,6 %
15.07. 14:37 Fio - USA: Newyorský výrobní index v červenci na 5,5 b. při očekávání -9,2 b.
15.07. 14:35 Fio