Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- Frankfurtská burza v úvodu oslabuje, nedaří se automobilkám po varování ohledně zisku od Renaultu
16.07. 09:38 Fio - ČR: Index výrobních cen v červnu meziročně klesl o 0,7 % při očekávání poklesu o 0,5 %
16.07. 09:12 Fio - Colt CZ Group: Erste zvyšuje cílovou cenu na 873 Kč a potvrzuje doporučení „Akumulovat“
16.07. 08:49 Fio - Asijské akcie dnes smíšeně, Baidu spojuje síly s Uberem při spouštění robotaxi
16.07. 08:40 Fio - Evropské futures v červených číslech
16.07. 08:30 Fio