Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- Pražská burza dnes po otevření trhu posiluje
15.07. 09:36 Fio - Frankfurtská burza v úvodu na zelené nule, Barclays zvýšila doporučení u akcií Henkel
15.07. 09:27 Fio - Trade Desk nahradí v indexu S&P 500 společnost Ansys
15.07. 09:13 Fio - Asijsko-pacifický region dnes smíšeně, Nvidia plánuje obnovit dodávky H20 čipů do Číny
15.07. 08:43 Fio - CTP: Bernstein mírně zvyšují cílovou cenu z 21,5 EUR na 22 EUR se stávajícím doporučením
15.07. 08:31 Fio