Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- Frankfurtská burza v úvodu roste
17.07. 09:39 Fio - Pražská burza v úvodu mírně posiluje
17.07. 09:26 Fio - Erste: Autonomous Research mírně zvýšily cílovou cenu na 81,75 EUR při stávajícím doporučení
17.07. 08:56 Fio - Asijsko-pacifický region dnes mírně posiluje, Goldman Sachs snížilo doporučení u akcií SK Hynix
17.07. 08:39 Fio - Evropské futures kontrakty indikují otevření trhů v zelených číslech
17.07. 08:32 Fio