Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- Index DAX dnes ztrácí o 1 %, ranní zisky automobilek byly zkorigovány do záporu
28.07. 18:11 Fio - USA: Index výrobní aktivity dallaského Fedu v červenci na 0,9 b. při očekávání -9 b.
28.07. 16:41 Fio - Americké akcie posilují a daří se firmám v polovodičovém sektoru
28.07. 16:17 Fio - Americké futures kontrakty indikují otevření v zelených číslech
28.07. 14:46 Fio - Komerční banka: Moody’s potvrdila dlouhodobý depozitní rating na úrovni A1 a stabilní výhled
28.07. 13:45 Fio