Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- Očekávané události: HDP (napříč regiony), rozhodnutí FOMC (Fed) o sazbách (USA)
30.07. 07:58 Fio - Zámořské akcie před zítřejším FEDem oslabily
29.07. 22:06 Fio - Frankfurtská burza uzavřela úterní seanci růstem, Deutsche Post hrozí pokuta za „greenwashing“
29.07. 18:29 Fio - USA: Spotřebitelská důvěra podle Conference Board v červenci na 97,2 b. při očekávání 96 b.
29.07. 16:29 Fio - USA: Nové pracovní pozice dle JOLTs v červnu na 7437 tis. při očekávání 7525 tis.
29.07. 16:27 Fio