Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- Waymo plánuje spustit službu robotaxi v Dallasu ve spolupráci se společností Avis Budget Group
29.07. 11:31 Fio - Vývoj měnových párů: USD/CZK 21,26
29.07. 10:43 Fio - Vývoj cen komodit: Zemní plyn (+1,63 %), pšenice (-0,6 %) a zlato (+0,5 %)
29.07. 10:42 Fio - Frankfurtská burza otevírá v zeleném
29.07. 09:39 Fio - Pražská burza v úvodu na červené nule
29.07. 09:25 Fio