Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- Asijsko-pacifický region se dnes obchoduje smíšeně
29.07. 08:32 Fio - Evropské futures kontrakty se obchodují v zeleném
29.07. 08:29 Fio - Očekávané události: Spotřebitelská důvěra, nové pracovní pozice JOLTs, velkoobchodní zásoby (USA)
29.07. 08:00 Fio - Americké trhy vstupují do nového týdne bez výrazných změn
28.07. 22:21 Fio - Americké trhy mírně rostou
28.07. 19:29 Fio