Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- Americké futures kontrakty se obchodují smíšeně a bez výrazných pohybů
17.07. 14:49 Fio - USA: Nové žádosti o podporu v nezaměstnanosti k 12. červenci na 221 tis.
17.07. 14:39 Fio - USA: Index výrobní aktivity filadelfského Fedu v červenci na 15,9 b. při očekávání -1 b.
17.07. 14:37 Fio - USA: Index importních cen v červnu meziročně klesl o 0,2 % při očekávání růstu o 0,4 %
17.07. 14:35 Fio - USA: Maloobchodní tržby v červnu dle předběžných dat meziměsíčně vzrostly o 0,6 %
17.07. 14:32 Fio