Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- Eurozóna: Obchodní bilance v květnu v přebytku 16,2 mld. EUR při očekávání 14 mld. EUR
16.07. 12:24 Fio - Vývoj cen komodit: Kukuřice (+1,19 %), měď (-0,96 %)
16.07. 10:30 Fio - Vývoj měnových párů: EUR/CZK 24,64
16.07. 10:29 Fio - Pražská burza v úvodu osciluje lehce pod nulou
16.07. 09:44 Fio - Frankfurtská burza v úvodu oslabuje, nedaří se automobilkám po varování ohledně zisku od Renaultu
16.07. 09:38 Fio