Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- Makroekonomický výhled na tento týden: Rozhodnutí FOMC (Fed) o sazbách, report z trhu práce (USA)
28.07. 10:49 Fio - Pražská burza zahajuje den růstem
28.07. 09:21 Fio - Asijské akcie obchodují smíšeně, dle dohody USA a EU se očekávají cla mezi USA a Čínou
28.07. 08:42 Fio - Evropské futures kontrakty rostou o více než 1 %
28.07. 08:30 Fio - Očekávané události: Index výrobní aktivity dallaského Fedu (USA)
28.07. 07:55 Fio